Klienti

 

Mezi zákazníky využívající služby INNERGY, s.r.o. patří:

 

  • AAA
  • ADP
  • Allianz
  • AstraZeneca
  • BARD Czech Repulic s.r.o.
  • Benefit Plus
  • Berner
  • Czech Business Club
  • Česká pošta
  • ČEZ
  • ČSOB
  • Generali Česká pojišťovna
  • Duhovka Group
  • EY
  • Fond dalšího vzdělávání
  • FORD MOTOR COMPANY
  • Forvia
  • Freudenberg
  • GlaxoSmithKline
  • Guidevision
  • CHEP CZ, spol.s.r.o.
  • innogy (RWE)
  • ITW
  • iVigee
  • K4
  • Komerční banka
  • Konica Minolta
  • Kooperativa
  • Letiště Praha
  • mBlue Czech, s.r.o.
  • Ministerstvo pro místní rozvoj
  • Moneta
  • Muzeum hl.m. Praha
  • MZV
  • Nano Energies Trade s.r.o.
  • Naxos
  • NEWPS.CZ s.r.o.
  • O2
  • Recovera
  • Renault Trucks ČR
  • Richter Gedeon
  • Saint-Gobain
  • Siemens Enterprise Communications
  • Sportisimo
  • Stabilo
  • Stallergenes
  • Škoda Auto
  • TDK
  • T-mobile
  • TPCA
  • Uniqa
  • Univerzita Tomáše Bati
  • UP
  • Veolia
  • Weber-Stephen
  • ZPA Smart Energy a.s.
  • ZUŠ Hradec Králové

Aktuální akce

 

Výcvik systemické koučování I
Začínáme 21.03.2025

Manažerská triáda:
Začínáme: 05.02.2025

Mental Fitness:
Sabotéři: 09.04.2025
Mudrc/Vědma: 13.05.2025

Řízení změny
10.12.2024

Webinář Jak podpořit výkon a spolupráci týmu
Termín bude stanoven.

Webinář Jak měřit motivaci
Termín bude stanoven.

Konflikt – koření života

Tato kniha se mi dostala do ruky před mnoha lety. Překvapilo mě tvrzení, že konflikt může být pozitivní. Jako většina starších sourozenců jsem byla vychovávaná v tom, že se nemám hádat, že jsem přeci starší, moudřejší, a že mám ustoupit. Logicky jsem se naučila...

Od dovedností k motivaci – dva tipy, jak s lidmi o motivaci hovořit

Proč se stále mluví o motivaci a v organizacích skloňujeme slovo "engagement", které se běžně překládá jako zapojení či angažovanost zaměstnanců? Odpovědí je trojúhelník výkonu. Abychom dosáhli výkonu, potřebujeme 3 složky: Směr – to jsou cíle a vize, CO...

Když vztahové ucho zlobí aneb jak předcházet konfliktům

Slyšeli jste tu o čtyřech uších? Ne? Moc ráda vám o nich povím. Začneme příběhem… Mezi Gábinou a Nikolou to skřípe od té doby, kdy Nikola zastupovala Gábinu během její dovolené. Situace se vyhrotila, když Nikola zavolala Gábině na dovolenou a ptala se na nějaké...

Neurovědy pro praxi aneb Jak nejít proti zákonitostem mysli

Na tomto odkazu najdete můj článek, který byl publikován v dubnu v roce 2024 v časopise Firemní vzdělávání. Celé dubnové vydání časopisu Firemní vzdělávání si můžete prohlédnout zde.   (pokud se vám odkazy neotevřou v novém okně, tak došlo ke stažení pdf souborů...

Jak využít diverzitu pro lepší výkon a spolupráci

Pracujete s lidmi, vedete je, koordinujete či se o ně staráte? A lámete si hlavu s tím, jak to všechno propojit, aby spolupracovali, podávali výkon a zároveň byla dobrá atmosféra a nálada? Není to úplně jednoduché, protože lidé často nepracují společně na jednom místě...

3 koučovací otázky pro váš skvělý rok

Koučování mě provází již od roku 2002 a je mojí velkou láskou. Před lety mi pomohlo v mé tehdejší pozici HR manažerky s komunikací a složitými úkoly a jak šel čas, rozhodla jsem se šířit principy a techniky koučování i profesně. Protože tu máme nový rok, je to...

Vstupujeme do nového roku, s nadějí, že bude příznivější než ten loňský…

Tolik se toho děje a víc než jindy je pro nás důležité umět se podpořit, a hledat cesty, jak se inspirovat, být odolnější a nenechat svou mysl ovládnout sabotéry s jejich strachy a negativními emocemi. Místo toho hledat způsoby, jak více zapojit a využít naši...

Aby hodnotící rozhovor nebyl strašák II – podpořte sebehodnocení

V předchozím díle článku Aby hodnotící rozhovor nebyl strašák – začněte s motivací jsme se věnovali tomu, jak zařídit, aby hodnotící rozhovor byl konstruktivní a užitečný pro oběma strany, hodnotícího i hodnoceného. V aktuálním článku se zaměříme na to, jak vytvořit...

Aby hodnotící rozhovor nebyl strašák – začněte s motivací

Jedním z častých témat, která řeším s manažery v rámci koučování i workshopů, je hodnocení zaměstnanců. Obvykle je to spojené s ne příliš příjemnými pocity a obavami na straně hodnotících i hodnocených. Prostě je to bubák, nepříjemná povinnost. Hodnotící rozhovor je...

Kdo chce zapálit, musí hořet – aneb jak mapování motivace podporuje leadership

Za úspěchem jakékoliv organizace stojí 4 pilíře: produkt/služba a logistika, finance, prodej a marketing a poslední pilíř jsou lidé. První tři pilíře jsou dobře plánovatelné, řiditelné, krásně v nich dokážeme zavádět procesy. Jenže o tom, jak budou procesy fungovat,...